lördag 5 februari 2011

Mina nya saker!

Tänkte visa upp mina nya saker för er som jag köpte igår när jag var på stan med mamma. Är välldigt nöjd
över sakerna hehe men det blir jag oftast. Ikväll är det ju melodifestivalen vilka ska se det? jag och min lillasyster ska se det iaf, för mamma och pappa är i piteå ikväll. Senare ikväll blir det nog lite träning medans jag ser på melodifestivalen eller före. Men nu kommer sakerna.
                                                                                          
                                                  Tre par hudfärgade strumpbyxor för 79:-

                                                                  Tröja från Hm 100:-

                                                       Skor från dinsko 290:-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar