söndag 6 februari 2011

Söndag!

Idag är det Söndag och första gången jag orkar sitta vid datorn idag, eftersom jag har magsjuka. Igår gick jag upp klockan sju halv åtta nånting sånt inte likt mig. Sen efter typ en halv timma en timma senare så spydde jag, så   min lillasyster ringde till mamma som var i Piteå på fest men hon fick åka hem - men Maja ringde även farmor som var så snäll och kom. Så jag spydde kanske fem - sex gånger igår kväll och hade 40 graders feber. Så det blev ingen melodifestivalen för min del. Men jag kommer nog inte att orka uppdatera nått mycket ikväll men kanske nått inlägg senare. Jo förresten min kamera funkar ändå inte så vi måste köpa ett nytt batterkort eller vad det nu heter så då kommer jag kunna ta mycket bättre bilder.

                                                                                 Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar